Vadovėlyje pateikiama žodžių (tekstų) ir pradedantiems mokytis skaityti, ir jau skaitantiems vaikams. Skaitinių sąsiuvinio tekstai orientuoti į gerai skaitantį vaiką. Čia tobulinami ne tik skaitymo gebėjimai, bet ugdomas gebėjimas suprasti, analizuoti tekstą.
Tekstai įdomūs, atspindintys gyvenimiškas situacijas. Probleminiai klausimai skatina vaikus samprotauti, diskutuoti, daryti išvadas, ieškoti informacijos, apibendrinti naujas ir turimas žinias.
Medžiaga išdėstyta nuosekliai. Neskubama, o siekiama analizuoti, išsamiau panagrinėti temą. Atlikdami užrašų, vadovėlio ir virtualiosios aplinkos (eduka.klase) užduotis vaikai pasitikrina, įtvirtina turimas žinias, tad susiformuoja numatytas gebėjimas, nes atkartojami tie patys objektai, prie temos nuolat grįžtama, kartojama, tema papildoma naujais, šiek tiek sudėtingesniais elementais.
Galimybė per pamoką naudotis skaitmeniniu vadovėliu palengvina mokytojo darbą. Mokytojas kompiuteryje gali atversti reikiamą skaitmeninio vadovėlio puslapį, projektoriaus ekrane išdidinti objektą. Naudodamiesi interaktyviąja lentą, kompiuteriu ar mobiliuoju įrenginiu vaikai noriai atlieka užduotis. Prisijungę iš namų prie eduka.klases aplinkos, pasikartoja tai, ką jau mokėsi klasėje. Mokytoja gali stebėti mokinių savarankiško darbo rezultatus, vertinti jų darbą. Interaktyviosios užduotys skatina smalsumą, stiprina motyvaciją ir norą mokytis.
Informatyvi ir naudinga atmintinė mokiniui. Joje vaikai gali pasitikrinti, ar teisingai sujungė raides, ar rašydami pritaikė išmoktą taisyklę. Mokytojui nebereikia kurti taisyklių sąsiuvinio, viskas duota.
Sonata Bružienė, Kauno Kazio Griniaus progimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė