Naujienų archyvas / Naujiena
2020-04-27
Kaip yra pasakęs Albertas Einšteinas, svarbu nenustoti kelti klausimus – juk tik tokiu būdu kas nors atrandama, išrandama, sukuriama.
Remiantis tarptautiniais moksliniais tyrimais teigiama, jog geresni mokymo(si) rezultatai pasiekiami tada, kai mokoma(si) mišriuoju būdu, t. y. derinami įvairūs mokymo(si) ir į(si)vertinimo būdai, metodai, strategijos, spausdintinės (popierinės) ir skaitmeninės priemonės.
Mišraus mokymo(si) tyrimai* atskleidė:
Visų amžiaus grupių mokiniai padarė reikšmingą pokytį atlikdami standartizuotas skaitymo užduotis.
90% mokinių aktyvūs, įsitraukę į mokymąsi.
60% daugiau informacijos išsaugoma atmintyje.
70% mokinių teigia, jog tokiu būdu jie geriau išmoksta.
Kaip rodo tarptautiniai tyrimai, geriausi rezultatai pasiekiami, kai išlaikomas balansas tarp tradicinių ir skaitmeninių priemonių, tarp realios ir virtualios aplinkos.
Mums svarbu, kad vaikai, mokydamiesi iš to, ką sukuriame „Šviesoje“, norėtų:
Su skaitmenine mokymo(si) aplinka „EDUKA klasė“ tai dar labiau sustipriname!
Mums svarbu, kad mokydamiesi su „EDUKA klase“ vaikai:
Kuriame mokymosi aplinką siekiantiems tyrinėti, suprasti, atrasti, dalintis!
Ugdykime kuriančius ateitį kartu!
* Prescott, J. E., Bundschuh, K., Kazakoff, E. R., & Macaruso, P. (2018). Elementary school–wide implementation of a blended learning program for reading intervention. https://www.macroconnect.net